Uvođenje Portala za korisnike

Poštovani korisnici vodnih usluga,

ovim putem Vas obaviještavamo kako smo pustili u rad testnu verziju Portala za korisnike koja bi Vam uvelike trebala olakšati uvid u Vaše trenutno stanje, pregled i plaćanje računa, dostavu očitanja brojila, pregled potrošnje po mjesecima, ažuriranje osobnih podataka i ostalo.

Portalu možete pristupiti putem službene stranice USLUGE d.o.o. klikom na gump "Portal za korisnike" na navigacijskoj traci ili putem linka https://korisnici.usluga-gospic.hr .

Portal 1
Portal 1

Ukoliko prvi put pristupate Portalu potrebno je izvršiti registraciju klikom na gumb: "Registrirajte se".

Prilikom registracije potrebno je popuniti sva polja na način kako je prikazano na slici ispod.

Napomena: Poziv na broj je potrebno prepisati sa bilo kojeg računa i isti se sastoji od 3 niza brojeva (Model se ne upisuje)

Portal 2
Portal 2

Nakon uspješne registracije i prijave u Portal dočekat će Vas početni zaslon koji se sastoji od glavnog tekstualnog dijela sa trenutnim stanjem dugovanja i podacima o zadnjem računu te navigacijskog okna sa lijeve strane.

Portal 3
Portal 3

Pritiskom na gumb: Računi i uplate otvara se novi prozor unutar kojeg možete vidjeti trenutno stanje financijske kartice sa svim računima i uplatama.

Portal 4
Portal 4

Unutar istog prozora, pritiskom na gumb: Uplatnica, otvara se uplatnica sa svim podacima za uplatu a ista se, također, može platiti i skeniranjem bar koda.

Portal 5
Portal 5

U odjeljku: Podaci o korisniku možete vidjeti osobne podatke i podnijeti Zahtjev za ažuriranjem istih ukoliko su neki neispravno upisani.

Pod odjeljkom: Kontakt obrazac preko kojeg možete prijaviti uočeni kvar ili dostaviti upit.

Portal 6
Portal 6

U sklopu odjeljka Mjesto potrošnje nalaze se navigacijska okna za dostavu očitanja, pregled potrošnje te pregled računa samo za to mjesto potrošnje (za korisnike koji imaju više mjesta potrošnje)

Napomena korisnicima sa više mjesta potrošnje: Ukoliko Vam se prilikom registracije prikaže samo jedno mjesto potrošnje, preostala možete dodati pritiskom na ikonu "Dodaj mjesto potrošnje".

Unutar mjesta potrošnje, pritiskom na gumb: Unos stanja vodomjera, otvara se prozor u sklopu kojega možete unijeti vrijednost vlastitog očitanja i priložiti fotografiju vodomjera.

Portal 7
Portal 7

Unutar prozora Pregled potrošnje nalazi se tablica sa prikazom Vaše potrošnje po mjesecima.

Portal 8
Portal 8

Portalu uvijek možete pristupiti putem bilo kojeg računala ili mobilnog uređaja.

Ukoliko smatrate da bi na Portalu trebalo nešto nadograditi ili izmijeniti slobodno nam se javite u ovom testnom periodu kako bi isti, što je više moguće, prilagodili našim krajnjim korisnicima i olakšali im korištenje istog.

Također, ako imate problema sa registracijom na Portal, kontaktirajte nas na mail: stipe.p[email protected] ili na telefon: 053/646-131.